"the worst thing is to see that this person that you're in love with starts to kind of die while they're still alive"

är enormt trött, sitter vid tv'n och datorn samtidigt, och jag har nu insett att jag inte kan göra två saker samtidigt, iallafall inte se tv och sitta vid datorn. min hund fick nå psykfall och började yla som en galning ute på altanen så jag skickade in henne i huset men då fortsatte hon yla, mongo. nu ligger hon på rygg på golvet och viftar på svansen som en galning och jag har inte en blekaste aning om varför.. men aja. älskling kommer på fredag iallafall, kommer väl bara vara hemma och tjocka oss eller nått liknande. fått mina 500kr så ska på stan imorgon och kika på några skor till avslutningen, lär inte hitta några men de är väl värt ett försök. måste hitta nån klänning till sista kvällen med 9:orna också, suck. va ju i stallet och duschade lillan iallafall, pch då jag skulle duscha benen ville hon dricka ur slangen så hon bet tag längst ut på vatten slangen och drack, inte lugn asså. undra om de finns nån normal i min familj? tror inte de. ska fika nått nu sen lägga mig i sängen, ringa andre och sen sova. night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0