Don't look over your shoulder, 'cause that's just the ghost of me you're seeing

länge sedan nu, men har haft så mycke att tänka på, har fixat allt med valborg, nationella, vänner osv. aja valborg va iallafall toppen, åt först middag hos maja med maja,benn och andre, sen så förade vi där sen drog vi vidare in mot stan och slutade på åhem där vi träffade evelina och följde henne en bit till några vänner. tog sedan världens längsta prommis hem, gick säkert två mil den kvällen.. toppen var de iallafall. idag har jag gjort matte nationella och de kunde verkligen inte gått sämre. fyfan lika bra att kasta provet men whatever. kom hem vid 2 så har nyss käkat och ska börja bege mig mot stallet alldelens strax. ska köra moppe i blåsten, känner taggen på de fast. ska tycka lite godis först så jag får lite energi i kroppen hehe, ska duscha ponny lite lätt och gosa extra mycke med henne eftersom att jag inte träffat henne sen i söndags. aja hade bra hejsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0