won't you hold me like you used to, hold me boy just one more time?

kom just hem från stallet, lillan har på något vis sträckt sig vid ljumsken/vänsterbak knä igår. hon är jätte svullen och har jätte ont, så nu äter hon metacam och vi smörjer nån värmande salva som veterinären gav oss. tur att jeremias (veterinären) älskar lillan, de va även han som räddade livet på henne isommras då hon var jätte sjuk. aja iallafall så gick jag med henne en sväng så hon skulle få igång magen och inte bli förstoppad för att hon står inne i box hela dagen. pappa hjälpte mig även att dela av hennes hage så hon ska kunna gå ute utan att springa omkring och busa så de blir värre. strax ska jag och pappa gå över till grannarna och se hockey, kan ju inte säga annat än att jag hoppas skellefteå vinner ikväll! hade bra ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0