it's amazing how a person who was once just a stranger, can suddenly mean the world to you

jag har verkligen världens finaste pojkvän, helt seriöst jag skulle inte klara av att leva utan han. aja är iallafall hamma från skolan idag, säkert imorgon också, eller snarare tills jag kan gå igen. är hungrig så ska fika snart sen kommer mamma vid 12 och sen far vi på sjukhuset. lär väl bli där ett tag så om jag orkar (lat som jag är) så upd jag från telefonen sen. jag har dödstråkigt och de stormar ute så vad ska man göra? kan knappt gå så jag lär väl få sitta i soffan hela dagen typ... kuuuuuuul. nä nu ska jag göra mig fika och dö ännu ett tag framför tv'n. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0