I'm wrong in all the right ways

sitter och lyssnar på justin biebers nya låt, verkligen länge sedan jag lyssnade på justin, men jag måste ju faktiskt få säga att den här låten är ganska bra! kommer nog bli en låt man får på hjärnan.. han har iallafall alltid varit galet duktig på att sjunga men nu är han ju ännu bättre än förut! slutade iallafall skolan vid 2, drog på busstation direkt efter det med saga och träffade några söta. pappa hämtade mig vid 3, då for vi och handlade lite sen for jag direkt till stallet och gav lillan medicin, ska dit senare och mocka åt henne. aja ska ut och springa om en stund, måste börja träna annars kommer jag ju rulla snart haha. hade bra ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0