svikare finns det alltid, trodde bara inte att de skulle vara just du.

nyår, ojoj säger jag bara. kunde varit mycke bättre men de kunde också ha varit mycke värre, så jag antar väl att de var helt okej. härligt ändå att man får se vilka ens riktiga vänner är och vilka som sviker en när man vänder ryggen till. haha andra gången nu lilla vännen, och du säger att jag ska visa att jag älskar dig? pff yeah right. aja ska inte säga att kvällen va dålig, men nästa nyår kommer inte spenderas i lycksele iallafall, de är ett som är säkert. whatever, imorn ska jag prata o prata o prata typ. sen får jag hoppas på allt jag har att en viss person kommer hit och sover hos mig. ska dra mig mot sängen nu, känns som att en stor fet jävla elefant står på mitt huvud om jag ska vara ärlig, men man mår som man förtjänar, right? hade bra ciao


‎''Sometimes it's easier to pretend you don't care than to admit that it's killing you'' - Wiz Khalifa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0