förväntar mig någonting ifrån dig utan att ge någonting själv

dog inte bara lite nyss asså, gick upp typ 2 sekunder och när jag kom tillbaka satt de en fet spindel jävel på tangentbordet nästan, usch fyfan säger jag bara. jag ock spindlar går inte ihop finns nog inget äckligare, läskigare eller fulare djur än spindlar. BLÄÄÄÄÄ. ni skulle ha sett den inte att leka med alltså, sen när den sprang drog den typ in benen under sig å spreng fort som fan, jag dog ju inte ba lite när jag skulle försöka lyfta bort den på en tidning och den kröp upp på min arm så jag kastade av mig tröjan på golvet o sprang upp istället. och tröjan ligger fortfarande kvar ute i hallen och den tänker jag inte röra!
fin.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0