But it's just something we have no control over and that's what destiny is.

är dödligt trött, har varit sjuk sen i söndags kan livet bli sämre eller? en viss pojke har gjort mitt liv så mycke bättre iallafall o jag hoppas att jag kan smita iväg en dag från stallet  i veckan så jag hinner vara med han, men förmodligen kommer jag inte kunna de eftersom att jag varit sjuk nu i 3 dagar så jag inte kunnat rida, livet är ju allt för taskigt ibland. iallafall så är de ju duvancup nästa helg och de kommer inte precis va lugnt i lycksele då asså. lilla lycksele haha, nä men seriöst brukar ändå va ganska mycke folk här då så de är ju roligt:):):) men nu ska jag äta nått, även fast jag bara kan äta typ fil om jag inte ska spy, om ni ville veta?.. haha fyfan, är hungrig som ett as har inte ätit på 3 dagar typ, men vill inte spy så då är jag hellre hungrig! hade bäst puss.


skulle inte tacka nej till sommar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0