As many times as I blink I'll think of you tonight

okej, ska ta och skriva nått vettigt nu, har träning imorn så jag passar på att käka billys pizza som aldrig förr!!!! nej men åker till träningen med matilda eftersom att mamma och pappa jobbarrrr osv. och just nu sitter min allmänt fula hund och tigger pizza av mig. dum hund! har inget att skriva som ni kanske märker, första skoldagen idag, jag höll på avlida om jag inte sagt de förut? fyfan 8 veckor kvar till sportlov och 4 veckor kvar tills jag fyller år och btw så kommer fredrik hem från LA inatt eller nått. han skule iallafall fara där ifrån idag fast klockan är typ 12 på dagen där nu så jag fattar inget, men ni får hade bäst puss!


början av 2011                                                      början av 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0