It’s important to tell the people you love how much you love them while they can hear you

har nog nått höjden av lathet. det är 200 meter till busskuren och jag bad pappa skjutsa mig dit för att jag inte orkade gå? hah usch va tjock man känner sig ibland, tur pappa skulle ut o sparka med hunden så jag får åka på sparken dit, splipper alltså gå. något snäll pappa man har ändå. loveu dadi.
skolan snart. usch fyfan säger jag bara, men har bara en lektioon på morgonen sen ska vi se teater och sen har vi teknik i slutet av dagen så jag slutar 2 ganska skönt. blir stallet direkt efter då. men nu går min buss om 10 min och jag har inte sminkat mig än så, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0