it's amazing how a person who was once just a stranger, can suddenly mean the world to you

sitter och tittar på project runway nu, saknar andré lite extra ikväll hade inte tackat nej till att ha han brevid mig just nu i precis den här sekunden. älskar han otroligt mycke. kaBAAAM han är de finaste jag har och jag taggar helgen till tusen då jag får träffa han igen. har fått ai se eu te pego på hjärnan... kan lägga in den låten i dehär inlägget. han sjunger på portugisiska typ(?) och jag kan hela låten nu, hur normalt äre? inte för att låten är dålig eller något, den är ju bra men börjar bli lite less på den nu... fast ne. hehehe aja hade bäst puss.

Kommentarer
Postat av: Naaaan

Hej!:)

Är du intresserad av att bli medlem på Members? Dom erbjuder märkes kläder/skor/smycken osv till rabat pris! Du får dessutom 50kr att handla för när jag invitar dig! :D



De ända du behöver göra är att kommentera din email adress i de här inlägget:

http://naaaan.blogg.se/2012/february/memberscom.html#comment



Ursäka om du inte gillar denna sorts kommentarer! :)

2012-02-22 @ 19:25:12
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0