here we go again!

tänkte försöka mig på att börja blogga igen, så tänkte lägga upp min sommar 2012 i bilder nu, skriver ånavför bilderna vad jag gjorde och vad som hände eller hur jag ska förklara:)

DE BÖRJADE MED SKOLAVSLUTNINGEN SOM INTE VA SÅ LUGN, VI GICK LÖS TILL NORLIE&KKV.

EFTER SKOLAVSLUTNINGEN ÅKTE VI NER TILL MALMÖ EN VECKA, JAG, FELICIA, MIGUEL OCH ANDRÉ

 NÄR JAG KOM HEM TILL LYCKSELE VA JAG SAKNAD, SÅ DE BLEV ETT KALAS PÅ MIDSOMMAR MED BEERPONG OCH MASSA ANNAT!

 OCH EFTER DET BLEV DET ÄNNU MER KALAS FÖR DÅ BÖRJADE MOTORVECKAN.

 OCH DÄRIMELLAN HANN JAG SPENDERA MASSA KVÄLLAR MED UNDERBART FOLK!

 SEN AVSLUTADE VI SOMMARLOVET MED ETT STORT KALAS PÅ BÖLESHOLAMRNA!

de va min sommar lite kort sådära. kommer väl mer bilder senare men har inga på datorn justnu iallafall! hade bra! 


Kommentarer
Postat av: Märta

du är fett snygg mikaela! ;*;*;*<3<3<3

2012-09-17 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0