Counting all the assholes in the room Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

sitter och väntar på att maja ska höra av sig eftersom att vi skulle hitta på nått ikväll. plus att jag har blivit helt beroende av att sitta vid skype, så jävla onödigt av mig men what to do, what to do lixom. maja måste nog vara världens segaste människa honestly, hur seg får man vara? jaja ska inte sitta o klaga nu. har ändå inte ätit eller gjort nått så. gårkvällen spenderades med massa gott folk. egentligen dom flesta förutom den jag verkligen ville träffa men sånt är livet. nu ska jag snabb duscha sen äta och fara till maja, troligtvis! hadé bra.
bjuder på en otroligt söt bild today.
du e la gó, ey så jävla gó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0