Your favorite fruit is chocolate covered cherries and seedless watermelon ohhhh

de va fett kaoz på skolan idag. läraren gick ut ur klassrummet typ 10 min, de första vi gör är att börja spela as hög musik i klassrummet alla står å dansar, sen går vi ut och då kommer läraren. alla skyndar sig in, (kaoz) jag och saga springer mellan en stol och en bänk. jag snubblar och hamnar på golvet halv död, saga flyger över stolen så både hon och stolen landar på mig, sen ska hon såklart skynda sig till sin bänk så då kliver hon på mig. alla sitter på sina platser förutom jag, för jag ligger på golvet och garvar sönder, kunde inte sluta skratta så där låg jag helt alone i typ 5 minuter å garvade när lärarn va förbannad.. aja sen ikväll så har jag och saga gjort en sak, som vart fett jävla bra. lägger upp bild på måndag. orkar inte skriva mer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0