and if I was you I'd run from me most of the nights, cause maybe I was meant to be left behind

de är fredag imorgon, wiiiho.
kommer nog bli bästa helgen på länge bara en viss person blir frisk så. galet är hur taggad som helst, går itne ens beskriva med ord hur glad jag är. har nog inte varit så här sen jag fick dudde, och de är typ ett år sen. o då kan jag säga, då va jag riktigt jävla gald! GAAAAAAAAAH.
aja idag så skärde vi i älg-ögon på NO'n sen så skulle jag och johanna äta upp linsen som är i ögat eftersom att de tydligen inte va farligt eller nått. hon spottade ut den efter ett tag. men jag tuggade å svalde den. fyfan hur kunde jag? haha hur äckligt som helst egentligen men skulle ångrat mig ifall jag inte hade gjort de så, gjort är gjort. o jag ångrar det inte. aja nu ska jag forsätta tagga morgondagen/kvällen. puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Supa i helgen? ;D bjuuuu på videoinlägg!

2011-10-13 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0