I just want it back the way it was before and I just wanna see you back at my front door

började bara tänka på dudde, usch va jag saknar ponnyn alltså. de är en precis sån ponny jag ska ha, en galen liten sak som taggar upp sig framför hinderna och flyger en meter ovanför dom. jag måste nog ta mig i kragen och ringa till anna nån dag i veckan, har insett att jag inte kan leva utan hästarna så nu blir det nog att skaffa ny ponny.
ska bjuda på några bilder på en av världens finaste ponnysar igenom tiderna!




hoppa kunde han, finns ingen tvekan på den saken. älskar och saknar dig enormt älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars har du köpt den där lila munkjackan?

2011-12-01 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0