Every rule I had you breakin' It's the risk that I'm takin', I ain't never gonna shut you out.

okay, here we go, nä men hade bara lust har inte gjor dehär förut så de va ju nått nytt iallafall. bloggen är tråkig wääääääh, så nu blir de att köra 25 dagar!

Dag 01 – En bild + fem sanningar om mig
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Någon som alltid gör mig glad
Dag 04 – Min närmaste killkompis
Dag 05 – En person som jag inte kan leva utan
Dag 06 – Beroende
Dag 07 – Fobier
Dag 08 – Min första kärlek
Dag 09 – En person som alltid ställer upp för mig
Dag 10 – Någon som jag är glad över att ha i mitt liv
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – Mitt rum
Dag 13 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 14 – Senaste gången jag grät och varför
Dag 15 – Min senaste kyss
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Någon som du saknar
Dag 18 – Något jag ångrar
Dag 19 – Den här sommaren
Dag 20 – Någon som du litar på
Dag 21 – En förändring i mitt liv
Dag 22 – Min garderob
Dag 23 – En person som alltid finns i dina tankar
Dag 24 – Mina rädslor
Dag 25 – Det här lever jag för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0