hon som trodde att hon kunde få dig så lätt, men fuck henne för ingenting hon gör är rätt

jag vill sova, men jag är inte ens i närheten av trött. ska nog lägga mig i sängen och se någon film. eller först ska jag nog ta mig något att äta. plus att de åskar som fan här så jag kommer inte kunna sova nånting alls inatt. så alla som vill vara sociala smsar mig dirrmodeee 0768060403. de här blir nog sista inlägget för ikväll. eller ja vi får väl se om jag orkar skriva något senare. plus att jag taggar åsele som ett as, fyfan va roligt jag ska ha. aja nu ska jag dra mig från datan iallafall. later
bjuder på 2 oredigerade bilder. men de va dom ända "nya" jag hade så ni får nöja er med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0