en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

gjorde ju nån sån här "för varje person som gillar skriver jag en sanning om mig själv" på fb.
så jag tänkte lägga upp endel. haha orkar inte lägga upp alla så de kanske blir hopp mellan endel nummer ;)
1. jag funderar på att sluta helt med hästar efter vi sålt dudde
‎2. jag älskar att fota
3. jag har jätte fula ögon.
‎4. jag sjunger nästan alltid
5. jag har damp, typ
‎6. jag tycker att de är konstigt att folket i lycksele vet mer om mig än vad jag gör själv
‎8. jag hatar fötter
‎9. jag hatar lycksele, vill flytta
12. jag har värledns sämsta telefon
‎13. jag hatar att shoppa
14. jag blir lätt brun
15. jag älskar min storasyster
16. min storasyster kommer nästan alltid hem med kläder från umeå till mig
‎18. jag hatar räkor
‎19. jag tycker att norska pojkar är fula
‎21. jag är kaxig
‎22. jag är typ cp
‎23. jag är sjukt kung på att köra moppe
‎24. jag har kraschat 3ggr med moppen
‎26. jag har bra humor
‎27. jag älskar att sjunga
‎29. min favoritfärg är vit
31. jag säger kbry ofta
‎32. jag hatar folk som skriver hej sen när man skriver hej så svarar den inte
‎33. hatar personer som tror dom är bättre än nån annan
‎35. jag älskar mat!!!!!!!!!
‎36. jag har svårt för att bli kär
‎38. jag är mörkrädd
‎39. jag litar mer på killar än på tjejer
40. jag blir sur när jag inte får som jag vill
41. när jag inte får som jag vill gör jag som jag vill ändå
42. jag har ridit sen jag lärde mig gå och nu vill jag sluta
44. jag vill att elina ska komma hem med min jacka, tröja å mina cigg från åsele
‎45. jag är glömsk
‎47. jag tycker kärlek är svårt
‎49. när jag skriver ";p" är jag sur
‎50. jag lyckas alltid tappa bort saker
‎51. jag är inte så smart
‎55. jag tycker att pappa ska fara å köpa godis till mig
‎56. nu börjar jag bli förbannad på den här saken
‎57. jag vill ha cola å godis
‎58. jag hade jävligt kul i åsele
‎59. jag vill att Viktor Fri'Chickenisha Asplund ska vakna nu
haha jag skrev typ nästan alla ändå. men de va inte så jobbig som jag trodde så de fick bli så.
skriver restan när jaghar kommit på vad jag ska skriva på fb. pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0