Save me from all my downs, no you don't understand what he's all about, all about.

väntar på saga som förövrigt inte är världens snabbaste person. nä men seriöst hon kan vara ganska seg ibalnd, och i don't like it. iallafall så ska vi nörda oth, finns de nå bättre? nä. dessutom är jag bara allmänt glad, sebbe kommer nångång i veckan och ska även försöka få hit han ihelgen så han kan följa me ut. kommer säkert bli superoo. har inget att säga egentligen men kvällen kommer iallafall spenderas med saga och morgon kvällen kommer spenderas i vindeln med mina hästflickor som förövrigt är dom bästa jag har! hade bra puss



Kommentarer
Postat av: matilda

bloggen startas upp igen, kommentera

första inlägget om vad jag ska skriva om?!♥

2011-12-13 @ 15:20:11
URL: http://wwhitetrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0