sanna mina ord de här e mitt liv, ska hela vägen upp och följer min stig.

ska bli skönt att börja provrida ponnysar igen, är supertaggad. jag har insett att de är hästar jag vill hålla på med resten av livet! finns ärligt inget bättre, längtar tills jag har en ny liten filur här hemma som ska bli min nya stjärna. en ponny jag ska tävla dom högsta klasserna med. är bara glad just nu. idag har jag iallafall varit i stallet, va där i typ 2-3 timmar heehi. sen så satte jag mig framför tv'n och såg grand prix finalen som gick i paris, fatta kännslan att få tävla sånna klasser.. men drömma kan man ju alltid göra. igår va jag med linnea, vi for till robert och blev där hela kvällen, sen komme mamma och hämtade mig när hon hämtat pappa på akuten, han hade tydligen brutit handen.... klant. har inget mer att berätta, så hade bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0