never mind I'll find someone like you

Ditt 2011 - Sammanfattning

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- nej
4. Dog någon som stod dig nära?
- ja
5.Vilka länder besökte du?
- Sverige, finland
.6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
- oja
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 3 oktober
8. Vad var din största framgång 2011?
- att ta upp min ponny från LD till LA på träning.
9. Största misstaget?
- boysboysboys
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- ja, jag pajjade mitt knä
11. Bästa köpet?
- häst, Dudde
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- hästarna
- 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  såklart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- kapten röd-ju mer dom spottar, och massa fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- kämpat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  brytt mig om en person som inte förtjänat de
18. Hur tillbringade du julen?
- familj
19. Blev du kär i år?
- jo
20. Favoritprogram på TV?
- ingenaning
21. Bästa boken du läste i år?
- har inte läst nån bok.
22. Största musikaliska upptäckten?
- Gitarren tror jag
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- önskade mig inget, man fick massor ändå.
25. Något du önskade dig men inte fick?
- -
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- familj, sen ut
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- jodå
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- crazy, nej men jag haar ingenaning.
29. Vad fick dig att må bra?
- Mina underbara vänner, hästarna
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Justin Bieber
32. De bästa nya människorna du träffade?
- robert, björn, philip, marco, osv
33. Har du legat på sjukhuset?
- ja, typ 6 gånger
34 .Hur ska du fira nyår?
- famlijen först, sen vännerna!
35. har du varit lycklig detta året?
- absolut
36. det bästa med hela 2011?
- personerna som varit med, och Dudde.
37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
- de vet jag att de kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0