jag måste ha varit någon annan innan jag kände dig

Anonym om jag försöker förklara men ingen förstår:
Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)
IP: 90.233.137.1

hah oj, haar ingenaning, länge iallafall.
tror jag började 2010 på sommaren nångång? eller på våren haha har inte så bra minne:)
ungefär ett år iallfall :)

vaknade typ just. vettefan va jag ska göra idag inte så nice med utegångsförbud men aja.
vill att saga ska komma hem, hon har bara varit borta i typ en dag å jag saknar henne enormt redan.
lillasyster kom hem nu!! men hon kommer ju hem till en dag på satan å då jääävlar hehe;)
nu ska jag duscha å vänta på att matte ska vakna hehe sömntuta. aja puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0