impossible

helt sjukt dålig upd. men har inte haft tilgång eller tid till att sitta vid datan på ett tag för att jaghar haft AM kurs och sen har jag pluggat å ridit hela veckan. suck. ska verkligen bättra mig! nu så väntar jag på saga sen far vi ner till stallet och rider en sväng. ska bjuda på några hääärliga låtar senare i inlägget. justnu är allt bah booooring. idag så hade vi schema-brytande dag.vi hade info om rattfylleri osv på morgon. sen så såg vi en musikal som räckte i 2timmar. (urintown) hette den och ja ni hör ju på namnet va den handlade om. vi slutade halv 3 o då gick jag å tog passfoto till mitt moppekort osv. sen så gick jagå matilda och fikade på ett bageri. gytt. sen tog jag bussen hem å nu sitter jag här. nu ska jag bjuda på nå låtar. endel gamla, men ändå bra. puss/m







FET KÄRLEK TILL SISTA LÅTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0