i wanna get high

tycker inte om att skriva av mig på bloggen, men känner att jag måste de.
asså skitsnack vafan är de för jävla sak egentligen? asså vadå alla är som dom är okej.
men kan ju inte vara nån annan lixom. och om man nu är fjortis,PJ,emo eller vafan man nu har för stil
så måste man väl ändå få vara de, jag menar hallå? snälla alla är fuckin' olika.
man behöver inte stå å snacka bakom ryggen på en för de. hur moget är de?
blir så less. ursh vad jag hatar sånt där. fyfan. 



Den positiva lilla tjejen är försvunnen
om jag kunde lita på mig själv och sluta söka svar
då kanske ni skulle se mig som någon som var lika bra
blickarna i korridoren är som knivhugg i låren
det är sånt som får mig att överväga resan till båren
tonåren, som skulle vara något bra
varför flyttar de på mig när mobbarna får vara kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0