You're the one I wanna hold, I won't let another minute go to waste.

Min bästa vän är - Saga Frohm
 
När jag borstar tänderna - använder jag tandborste och tandkräm
 
När jag lagar mat - har jag blivit slagen i huvet riktigt hårt.
 
Jag är rädd för - spindlar, att de ska någon gång ta slut mellan jag och andre.
 
Den värsta känslan är - när man gör allt man kan men de är ändå inte nog bra.
 
Den bästa känslan är - glädje, kärlek.
 
Jag är bäst på - att skratta och prata.
 
Jag är sämst på - att vara tyst.
 
Jag lyssnar på - musik.
 
Jag pratar - för mycket
 
Jag tycker om - min pojke, vänner, familjen 
 
Kärlek är - underbart, sårande
 
I somras var jag - inte hemma så mycket
 
Sist jag grät var - i förrgår 
 
När jag vill tänka - far jag ut till stallet och rider.
 
När jag bakar - äter jag upp halva smeten.
 
Just nu tänker jag på - massor
 
Idag har jag ätit - pannkaka, soppa och en macka
 
Ikväll ska jag - prata med andre, se film, sova.
 
Imorgon kommer jag - åka till vindeln för att träna
 
Min mobiltelefon - har en spricka rakt igenom hela skärmen.
 
När jag vaknar på morgonen - är jag väldigt trött
 
Om jag var ett djur skulle jag vara - en fågel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0