my shadow is the only one that walks beside me

nu börjar mi med en sånhär 30 dagar eller vad man nu ska kalla det. börjar med dag 1 redan nu!
Dag 01 – Presentation av mig
 
Jag heter då Mikaela Frohm som säkert dom flesta som läser den här bloggen redan vet om men still.
jag bor i den lilla staden Lycksele uppe i Norr. Jag är 1.60cm lång och är 16 år, av dom 16 åren har jag ridit, tävlat och tränat i 10 år av mitt liv. jag har en egen ponny som heter Lilla Li (eller som Ali sa, Lill Ali) iallfall om ni vill läsa om henne och min ridning går ni in på www.vindelnryttare.blogg.se och följer oss där. jag är för det mesta glad och trevlig men har ju mitt roliga temprament hehe. Går naturbruks/djur på Tannbersskolan. jag har en pojkvän som heter andré som jag älskar väldigt mycke. Älskar att vara ute med mina underbara vänner på kvällarna och bara må bra. vet inte vad jag ska berätta mer. ni får väl fråga om ni undrar något.
 
 
Här har ni resten av dagarna som kommer!

Dag 02 - Min pojk/flickvän

Dag 03 - 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om

Dag 04 - Staden/byn jag bor i

Dag 05 – En vän långt bort.

Dag 06 - Min dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Åtta saker om mig själv

Dag 09 - Min tro

Dag 10 - Vad jag har på mig

Dag 11 - Mina syskon

Dag 12 – Vad som finns i min väska

Dag 13 - Min vecka

Dag 14 - Min familj

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 - Mitt favoritminne

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Dag 19 - Något jag ångrar

Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta

Dag 21 – 10 låtar som får jag att känna mig på 10 olika sätt

Dag 22 - Något som upprör mig

Dag 23 - Något som känns bättre

Dag 24 - Något som får mig att gråta

Dag 25 - En bild jag aldrig lagt upp

Dag 26 – Min största rädsla

Dag 27 - Min favoritplats

Dag 28 - Något som jag saknar

Dag 29 - Mitt favoritämne

Dag 30 - En sista stund

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0