Mina händer är tomma men hjärtat är fullt av nåt du inte ser, så jag har nånting som är mera värt ändå.

är dödligt trött, har fixat lite på bloggen som ni kanske ser, ska iallfall börja dra mig mot sängen alldelens strax. igår så va andre här, han for hem imorse och jag saknar han redan mega mycket, buhu. drar till umeå på fredag igen, de är ju brännbollsyran ihelgen så de kommer bli toppen. kommer ha så jävla kul som jag förövrigt alltid har i umeå! va i stallet ovanligt länge idag, for ut på en riktigt lång tur i de fina vädret, lillan va väldigt nöjd efteråt! ska ringa älskling nu sen sova, så med detta säger jag godnatt pepps!
bjuder på två bilder från förra helgen (kulturnatta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0