Försöker vara det dom vill att jag ska va, men när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra.

är trött men vill ändå hitta på nått roligt ikväll. men blir väl att sitta hemma somvanligt, nä men död åt lycksele som alltid är så tråkigt. ska höra med saga va hon ska göra ikväll, annars blire väl att nörda super mario på TV spel med syrran och mattias. men känner sig som 2 igen när man sitter och spelar med dom, haha hata inte. ska bjuppa på en bild för att jag hatar bildlösa inlägg och de gör säkert ni också? börar få slut på bilder nu, måste dra mig ut och fota lite imorrn tror jag. aja later


jag vet inte vart jag är, jag är med men aldrig riktigt där.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fin blogg!:)

2011-10-16 @ 16:55:15
URL: http://justdoiit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0