You're turning me inside out but I'm loving it, yeah it feels like I'm in a hurricane and I've lost control

är trött i huvet, va i stallet och pussade på dudde typ en timme, älskade underbara ponny. vill inte att han ska åka men jag vet ju att han kommer få de superbra, har ju vuxit ur honom så känns bara taskigt av mig om jag inte låter nån annan få chansen av att tävla denna underbaringen till ponny, han är nog den finaste ponnyn jag någonsin ens suttit på, all den kapaciteten han har inom både hoppningen och dressyren är inte att leka med alltså.  älskar finaste ponny, snart är du längst nere i sverige och jag är kvar här uppe, men jag kommer aldrig glömma dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte att uppsala var längst nere i sverige..

trodde det låg vid sthlm hahaahahahha :s bra du kan om sverige

2011-11-10 @ 07:55:50
Postat av: Amanda

Så fin han är!

Är han d eller c-ponny?:)

2011-11-10 @ 17:49:52
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0