I can't find the words to explain, Just how much you got me going insane

går kvällen va helt supero, va på elevhemmet med massa roligt folk. ibland måste man ju bara få älska lycksele, så jävla kul man kan ha. kom iallafall hem klockan 2 typ, pratade i telefon med filip till efter 3 nångång sen däckade jag typ aja whatever, jag vaknade typ 2 for till stallet å fixade lite, kunde inte rida pga den här jävla orkanen, man blåser ju bort när man gå utanför dörren. ska till umeå imorn iallafall, ska träffa massa saknat folk osv. ska dö farmför tvN ett tag nu sen ska jag sova för att orka kliva upp klockan 7 imorn. stallet ska fixas och massa annat innan jag kan fara till umeå, så nu säger jag godnatt pepps!


bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0