ice ice baby

ååå. fick just sms av saga att hon är långt ifrån klar eftersom att vi ska ta kort. själv sitter man i långkallingar, linne med uppsatt hår å inge smink, känns ju bra. ska svara på kommentaren om varför jag tränar i vindeln, och de är för att lycksele inte tar hem hopptränare längre pga massa tjafs osv, dock är jag super glad över att jag börjat träna för anna hon är super duktig! tävlar ju för vindeln också så sommaren kommer bli super! nu väntar duschen, vet fortf inte hur de stavas men drog en vild chansning. btw så har jag fått massa SÖTA brev i brev lådan som jag å min syrra å mamma garvat åt. kan lägga upp bilder på dom sen, hadé /M


Kommentarer
Postat av: vill inte ha smisk''

hopptränare? handlar det om häst? :s

2011-03-19 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0