She tryin' to move like me, tryin' to act like me, tryin' to get on the floor and shake her ass like me

vaknade typ 2, skööönt kan jag lova.
idag ska jag inte gör nått alls hehe. nä men ska till stallet en tvärt och gå med lillan rida dudde osv.
sen på kvällen får jag se vad jag hittar på, imorgon ska iallafall jag och saga sova på höloftet. galet niz vi kommer typ vara ute hela natten men ändåå. sen på fredag drar man ju till åsele såklart och blir där tills på söndag troligtvis. så jävla galet de kommer bli är taggad till 1000. aja intressant mikaela verkligennnnnnnnnn. peaceout



glöm inte frågestunden :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hey :) Såg en bild på bdb, på en häst tagen med en Nikon D3000 :p Äre du som tagit den? :p Din kamera? :)

Ursäkta frågorna!

2011-07-13 @ 17:43:11
URL: http://tankarsomsprids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0