today you are you, that is truer than true, there's no one alive who is youer than you

Senaste

1. kompisar du träffade? - saga

2. Personen du pratade i telefon med? - saga

3. Du fick sms av? - robert

4. Du kramade? - robert

 

Imorgon

5. Är det? - fredaaaag 
6. Planer? - fest 
7. Något tråkigt som händer imorgon? - skola

 

Favorit 
8. Nummer? -  7, 17
9. Färg? -  svart och vit haha?

10. Årstid? Sommar

11. Saknar du någon? - Ja

12. Humör för tillfället? - glad

 

 


Frågor och svar 
13. det första du gjorde imorse? blev arg för jag hade kvarsittning 1 timme innan skolan börja

14. Vad åt du sist? - chips

15. Vad irriterar du dig på? - Dryga personer 
16. Tror du på distansförhållande? - nepp, eller nja.
17. Vem tänker du på just nu? - en person
18. Tror du personen tänker på dig med? - i donno
19. Vart reste du sist? - hm, till robert om de räknas? annars umeå ;)

20. Vad gjorde du igår kväll? - stallet
21. Liknar du din mamma eller pappa? - Mamma skulle jag säga
22. Välj en, Kärlek, skönhet eller kreativitet? - kärlek

23. Önskar du dig någonting när du ser en fallande stjärna? - nepp
24. I vems säng sov du inatt? - min
25. Vilken färg har din tröja? - svart

 

Sorg 
26. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - kind of
27. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - troligtvis
28. Gråter du när du skadar dig? - nah jag skrattar, sålänge jag inte bryter nått typ

 

Glädje  
29. Är du en glad person? - Ja tyck ja väl;) 
30. Vad gör dig glad? - vänner
31. Önska du att du var lyckligare? - nej, kan fan int bli lyckligare;p
32. Är lycka överskattat? - Överskattat är överskattat 
33. Kan musik göra dig glad? - ja

 

Kärlek 
34. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? -  Ja klart! 
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? - Klart jag har? 
36. Har du en pojkvän/flickvän? - nope
37. Är du nöjd med det? - Kan inte bli nöjdare!

 

Hat 
38. Vem hatar du verkligen? - Matte och S.. 
39. Har du någonsin gjort en hatlista? - nepp
40. Är du en mobbare? - Nej säger bara sanningen 
41. Har du varit så arg på någon att du börjat gråta? - nej, men den personen jag bråka med grät.
42. Har du blivit sviken någon gång? - Ja

 

Skolan 
43. Gillar du skolan? - Nej men satan i helvete.
bara människorna man umgås med

44. Favoritämne? - musik

45. Värsta ämnet? - bspråk 
46. Är skolmaten godare nu än på din gamla skola? - samma skit överallt


bjuder på några oseriösa bilder hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0