jag försöker förklara men ingen förstår

har inget att skriva haha. jobbade sista dagen idag iafa o igår va jag o saga hos robert å drack.
de va typ folk där, vet inte vilka de va men kul hade vi iafa. man levde livet helt enkelt. den kvällen vill man ha i repris. nu längtar jag tills saga kommer hem igen. hon kommer hen den 20de å då äre en dag på stan här i lycksele. så då ska vi väl antagligen ut å leva livet. allt kommer va så jävla kung. sen äre ju marknad typ nångång framöver. taggad cheey jappjapp. hoppas att matte kan komma hit i veckan. skulle göra allt perfekt. nu ska jag poppa pop corn o ta min cola o starta en film. eller två. whatever de blir säkert bra iallafall. pZ
bjuder på några söta bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)

2011-08-12 @ 23:15:08
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0