Take a good look at my pretty face cause it's the last time you'll see it

kom just hem från stallet, har mockat alla boxar alldelens själv, är nästan stolt nu asså. tog typ en timme innan jag kunde ta in lillan och rida henne men what to do. plumsade i djupsnön å stackarn höll ju på dö haha, snön nådde ju til magen på henne så hon kunde knappt lyfta benen ovanför snön. ska nog inte göra så mycke ikväll, typ se gladiatorerna o tjocka mig med familjen. första helgen jag är hemma sen sommarlovet, vad hende? nä men fyfan va skönt de är att bara vara hemma o typ sova länge osv, men nästa helg ska jag ut å de kommer bli kaoz eftersom jag är hemma ihelgen så kommer jag va hur taggad som helst o då kommer jag gå lös som aldrig förr. ska duscha nu så hade bra ciao.


btw, jag ska ta hål i läppen IGEN, för typ 3 gången? fast den här gången kommer jag inte ångra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0