Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

trött som ett as och jag saknar världens finaste redan även fast jag va hos han igår. han är i hemavan ihelgen o de sög ju inte bara lite, men han kommer förmodligen hit nästa helg eftersom att jag fyller år, eller jag fyller år på måndag men ska ut på lördag och ja de lär väl inte va så lugnt skulle jag tro. för två helger sen planerade några söta grabbar att dom skulle ha världens fest för mig osv, så vi lär väl se hur de slutar. mamma kom iallafall hem med en ny dator, KÄRLEK till världens bästa mami. och sen drog jag fram vad jag önskade mig i födelsedagspressent, å de enda jag kom på va en ny telefon eftersom hon redan köpt datorn. men de lär väl komma nånting mer jag vill ha. ska iallafall va lite social med pojken nu eftersom att han åker bil å har allmänt tråkigt osv. men hade bra puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0