I wish that I was stronger so that I had more to give, oh my love I swear you're perfec

helgen spenderades med matilda, philip, robert, ali och marco. vi våldgästade philip och robert i fredags efter att matilda på någos vis hade kunnat fixa skjuts in till stan, helt otroligt asså i lilla lycksele finns det alltid någon gullig själ som ställer upp att skjutsa och tacka gud för de vetja. började super med lekar och massa annat och slutade med att philip däcka sönder på soffan, så jag och matilda väckte han senare på nattten. igår så for vi till robert igen, helt jävla bäst kväll asså, matilda drog iallafall till simon vid 11 eller nått, så jag va kvar hos robert och då startade vi en film som man däcka sönder till haha. kollade på telefonen och såga att matilda hade sagt att jag skulle komma till laponia men de märkte jag inte förns 1 timme efteråt så jag stannade hos robert och for hem senare nån gång. däckade direkt i sängen när jag kom hem, eller okej tryckte i mig en billys först, som robert sa "är du också en tjockis egentligen?" och ja de kan man väl säga att jag är. ska inte skirva nått mer, ska bara säga grattis till den som orkat läsa allt de här haha. vi hores o slynes puss!


viktoria och jag förra sommaren. take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0