It’s important to tell the people you love how much you love them while they can hear you

jag är taggad till 1000 på imorgon för då kommer världens bästa älskling hit. gaah helgen kommer bli prefekt! lördag ska vi nog ut, kanske imorgon också får väl se hur snabb jag är på att ta in hästarna osv men de borde hinnas med att fara ut. håller på att stada min garderob som redan är ett bomb nedslag. haha kaoz! missade 2 lektioner på morgonen idag pga rättegången eller va de nu heter? skönt att komma tillbaka till skolan just vid lunch nästan. jag mamma och pappa hann fika på stan innan jag for på skolan också. mummaaaa. nu ska jag inte skriva mer. grattis till den som orkat läsa allt dehär. hade bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0