come on skinny love, what happend here?

åt nyss klämmackor. saga kommer snart så vi ska väl hitta på nått kul, blir väl popcorn,chips,dipp och tv skulle jag tro. hon kommer nog sova här och följa med på lena träningen som jag har imogon och på söndag. kommer sova på stallet i vindeln med alla underbara häst tjejer. livet leker wiiho. förlovade mig igår också, med andré heheohoh. nä okej inte seriöst men på FB. han är mitt lilla supermongo och förmodligen kommer han hit nästahelg med nån rolig. tjejligan då ju för dom som har missat de och helgen efetr de så är de marknad som jag och saga har taggat sönderrr. hade bäst puss.
Lena Kamensky träning med bebis ihelgen!
träning med bebis, hoppas de går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0