You can hate but never break me, This is what I'm made of

hade utvecklingssamtal imorse, klockan 9 kännde att lärarna var lagomt glada på mig fast hur vare nu då. iallafall så är ju våran SO lärare lätt bäst, mitt i utvecklingssamtalet ba: men du mikaela visst jobba du på knutn? jag ba: jo de gör ja. han ba: då kom jag och äter med du och saga ikväll då! HAHAHAAH SÖT! seriöst lätt bästa läraren. whatever, kom nyss från stallet, har plockar bort lite av duddes saker, fyfan va jobbigt de är. aja börjar ju 2 så ska duscha nu sen tvär fixa mig lite sen börja dra mig mot knutn, ska ju hämta upp saga också så. den här dagen blir säkert jätte braaao. igår fick vi lära oss att vika pappersbåtar på jobbet, vi har alltid mycket att göra heeEeHEHehE. ska dra nu puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0