klockornas slag kan göra vännerna till fiender och hoppet till hat.

Visste du...

att jag vill ha - mat o penagr
att min senaste kyss - va med saga 
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - helatiden
att jag inte gillar - falska personer
att jag avskyr när folk startar - rykten o bråk.
att kärlek är - de bästa och sämsta i livet.
att jag gillar att - få gulliga sms
att jag alltid kommer att - ha damp?
att jag är hemligt förälskad i - hemligt? wtf?
att sist jag grät var - ett tag sen
att min mobiltelefon är - sämst
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om igen
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik
att idag har jag - tjockat mig med saga
att jag just nu tänker på - vem som smsade mig, orkar inte kolla.
att i kväll ska jag - duscha o se film
att i morgon kommer jag - njuta av 5 timmars sovmorgon.
att jag hoppas - att min älskade ponny får de bäst i hans nya hem.

 

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? yess
Någon som du hatar? jo

Vem kramade dig senast? saga
Vem pussade dig senast? saga tro ja fan
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? ingapengar så idk?
Vem var hemma hos dig senast? saga
Vem var du hemma hos senast? emil
Har du några kärleksproblem? nje
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nope
Har du skrattat idag? yes,alot

Jag:

Är singel? nep
Svär ofta? ao
Sjunger i duschen? yep
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? never
Skrattar åt dina egna skämt? ja

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? yes.

Har du:

piercingar? ja.
Syskon? två storasystrar.
Jobb? na
För många vänner? kan inte ha för många.
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? såklart.
Bra självförtroende? inte de inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? jaa, det har jag.
Varit kär? ja.
Gjort något olagligt? jo
Somnat i skolan?
brutit ett ben? ett ben i kroppen eller ett ben man går på?
Tappat bort mig i min hemstad? haha ja tragiskt men sant.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? yep
Smugit ut utan lov? för många gånger.
En hemlighet som ingen annan vet? ja, det har jag.
Sovit en hel dag? oja.
Somnat gråtande? yesbox.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja.
Blivit generad inför folk? har jag säkert!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jo
Ätit musslor? ja
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? oseriöst 
Blivit kallad player? yess
Färgat ditt hår svart? halft

Vad:

Längtar du till mest just nu? julen 
Ska du göra i helgen? sova
Har du för kläder på dig? mjukiskläder
Gjorde du igår? inge spec
Ska du göra i sommar? ha så kul man bara kan ha!
Åt du senast? pizza
Har du för mobil? xperia
Vad köpte du senast? godis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0