I can't explain the things I feel, but I know you're a keeper

hur leker livet med er idag? haha ååh, alla som jobbar på knutn är fan kungliga!
ska baka med mamma nu, bara för att jag kommer bli allmänt jävla fet innan dom här två veckorna är slut. börjar iallafall 2 imorgon men åker in till stan vid halv 1 för att shoppa loss lite på "stan". fick lite pengar av mamma så de blir nog supero. sen träffar jag väl saga en stund innan vi börjar. vi slutar 8 så kommer nog inte upd så mycke imorn, slänger in ett inlägg innan jag far på stan och kanske något tidsinställt inlägg kommer upp under dagen/kvällen. ska bege mig upp för trappen nu iallafall. hade bäääst puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0