mikaela♥mat

ni ska veta vad som hände mig, men först ska jag svara på en as gammal kommentar.
de va nån som undrade för jätte länge sen hur mitt rum såg ut.
och de är svårt att förklara men ska rita lite snyggt på paint så fattar ni kanske.


typ sådär nånting.
sen äre så att jag har en hel källare för mig själv, eftersom att min syss har flyttat till umeå så ska jag få hennes rum osv. å de ligger i källaren å mamma o pappa är aldrig där förutom när dom ska hänga tvätt typ.

jaja back to serious shit.
idag så ropade pappa att de va mat å jag = jätte hungrig så jag sprang ju upp för trappan, snubblade över 4sista trappsteget så jag slog hakan i gaveln på övervåningen, men de va ba å härda så jag klev upp å fortsatte springa till matbordet. när jag kom in i köket lät de såhär, pappa:"vafan ha du nu lyckats med" jag: "ramlade i trappan" pappa: "HAHAHAHAHA osvosv" sen så tänkte jag ett tag å bah, hurfan visste han att jag gjort nått, så jag gick in på toan o reaktionen va, "helvete" de rann blod från ena käkbenet och hakan, hehe. och jag va ju fortfarande hungrig så jag tog lite papper å höll mot hakan å käken å sa "vars fan ä maten?!" gissa va pappa sa då? "jag lurades ju bara, skulle se hur snabbt du va uppe från källaren"   haha ååå, min pappa är sååååå rolig fast..ne.
orkar inte skriva mer nu, så peace.


Kommentarer
Postat av: sagis

HAHAHAHAHAH, JAG SKULLE VART DÄR!

fyfan, men idag då, ba:

mikaela kom!

sen ba helt hysterisk, aaaaaaaaaah hon sa att de va mat, kom, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!1

jodu, en sak är säker, du älskar mat.

2011-05-16 @ 18:31:52
URL: http://sagafrohm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0