standing where you left me

kom just hem från stallet, ska strax plugga lite so för vi har prov på fre, känns ju drygt. menmen what to do what to do.. idag så åt jag iafa lunch hos saga för att de va as äcklig luch på skolan, typ lasange?! blä. aja taggar lördag-söndag iallafall, för på lördag ska saga sova här och på söndag äre hoppträning i vindeln för anna spencer! kommer bli asbra. just nu sitter jag bara å garvar åt adam, för hans dator har brunnit, å jag fattar inte va han mena med de men ja, å han säger att de inte är lönt att förklara för mig för att jag inte är så smart så att ja. haha. iallafall så började johanna gråta på skolan på NO lektionen så jag å saga följde henne ut, sen så började vi gråta då hon berätta va de va, så vi hade lite gråt kalas där ett tag. jag älskar dig johanna och kommer alltid finnas här för dig, no matter what. nu ska jag plugga så ni få hade bra, /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0