party is in my head

kom just hem från stallet. lillan gick värsta as fint, galet kul! idag så praoade vi ett café så vi börja 9 å slutade 10 över 3 ändå nice. imoron börjar vi halv 10 och får skjuta av pappa in till stan. skööönt. sen skulle vi skära såhär kycklingkött åsså självklart skar jag mig i fingret as djupt, sen for jagju till stallet utan plåster så nu är de infekterat hehe mys, fast ne. nu måste jag ha såhär lina på fingret haha så jag kan knappt rida hah bra tjeeejj. fast ne. sen skulle vi spola av tallrikar åsså började saga å d gick asa bra för henne sen skulle jag prova åsså ären såhär as jobbig för man måste trycka in en knapp sen äre en slang typ som man spolar med och då for allt på mig så de såg ut som om jag hade pissat ner mig. så då fick saga fortsätta sen gjorde hon samma sak så de såg ut som o vi hade pissat ner oss båda två. kul ja jo fast så vare ju inte. aja orkar itne skriva mer nu. puss /M

btw, lägger kanske upp en video då jag sjunger sen i år någon gång så håll utkik (suger men ändå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0