in you'r eyes

kom just hem från vindeln, måste bara säga att jag har världens finaste ponny, han gick klockrent! nu sitter jag å lyssnar på musik, ska snart tjocka mig vid tv'n, sen ikv blir det att se på hockey, nu måste skellefteå verkligen vinnan, annars ärom köööörda... fast fortfarande bättre än modo! haha. folk måste ju nästan tro att jag är ett hockeyfreak, men de är så jävla kul att titta på, å har själv spelat i ett tjejhockeylag så är fortf intresserad hoho. aja ni få hadé gött,/m

svar på kommentar :
mimmi om floorfiller:
varför ser dina ögonbryn olika ut för varje bild? :p

hahah för att endel bilder är asgamla och har inte samma "form" eller va man ska säga.. då som nu, och en del bilder ha ja målat dom å andra inte, så de är nog därför ;)



Kommentarer
Postat av: mimmi

sen så finns ju ps ;)

haha (a'

2011-03-21 @ 21:27:24
URL: http://mimmikkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0