bow chicka wow wow

har inte hunnit skriva nått på ett tag hehe.men nu ska de skrivas mycket, saga skulle komma vid 8 eller ngt, har inte hört av henne än men hon ringer/smsa väl snart antar jag, hon ska iallafall sova här inatt och imorgon så ska vi rida ut, hon ska kanske ta lillan på halvfoder, får se hur det blir. nu sitter jag iallafall fortfarande i hästklader, ska väl duscha eller hur det nu stavas..? men får se om det blir då saga kommit eller innan, hoho. idag va iafa sista prao dagen på team sportia, tjatade på mamma så hon kom dit å köpte en rosa adidas tröja till mig, hehe. sagas pappa köpte en till henne också. sen hörde jag på radion att de ska bli nån galleria med kläd affärer i lycksele, kul! nu ska jag sätta mig i soffan med pappa å mamma å se på hockey. dör ju om inte skellefteå vinner... btw, designen är fixad nu också, blev de bra? hadé bra. /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0