nothing can change what you mean to me

sitte roch gör faser till moppen nu, ska skriva provet imorn och jag kan bokstavligen ingenting. haha så jävla sämst jag är! jag har varit så sjukt jävla glad ända sen igår så jävla härligt, första gången på LÄNGE jag varit riktigt glad nu. juste, sen är de ju en råtta i mitt rum typ. eller den är innuti väggen å försöker gnaga sig in till mitt rum, hur kul äre?! ursh fyfan asså. nu ska jag äta nått sedan fortsätta plugga. hela min dag kommer bestå av moppe-plugg. eller jag ska dra en sväng till stallet också men där blir jag inte så länge ska bara kolla till pollarna. ska plugga nu puss

bjuppar på en gammalbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0