svar på frågestunden del 1

Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
första fyllan?
IP: 81.8.183.16

haha, minns inte? måste nog ha varit med matilda i typ 6an?
14 Juli, 19:15
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
har du funderat på att sluta med hästar nån gång?
vill du ha någon piercing?
vill du tatuera dig?
hur länge spelade du fotboll och hur gammal va du då?
vem är din snyggaste vän?
har du bra betyg i skolan?
trivs du med dig själv?
IP: 81.8.183.16

- ja, eller jag ska sluta.
- jag har, i öronen och i naveln
- ja de vill jag, fast måste vänta tills jag är 16
- vet inte. ganska länge ändå.. jag slutade när jag gick i 6an
- min snyggaste.. oj nä men alla är snygga
- haha nja.. inte precis
- ja för det mesta

14 Juli, 19:14
sagis om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
visst vet du att jag älskar dig bebis, o att du är bäst?
IP: 81.224.101.17
ja de vet jag, älskar dig också bebis
14 Juli, 18:31
Fridahh, fotobloggh om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
Känner du någon Pontus som Fannie håller på med?
IP: 90.235.92.197

känner många ponuts å håller inte reda på vem hon håller på med så kanske:)
14 Juli, 18:10
anonym jävel om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
Saknar du ngn speciell o vad heter den ?
IP: 83.219.213.19

ja de gör jag. nämner inga namn
14 Juli, 01:37
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
ha du kvar piercingen i läppen?
IP: 188.122.131.61

nej det har jag inte
13 Juli, 17:54



Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
gillar du annanas ? :)
IP: 83.8.242.246

haha ja de gör jag
13 Juli, 14:10
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
vilka bloggar, följer du ? :D
IP: 83.8.242.246

mina kompisars endast
13 Juli, 14:10
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
din bästa, vän ? ;]
IP: 83.8.242.246

saga
13 Juli, 14:09
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
kkan inte du videoblogga ? :)
IP: 83.8.242.246

hatar att videoblogga. så de gör jag helst inte! :)
13 Juli, 14:09
A N N A ([email protected]) om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
tränar du ofta?
hur sminkar du dig? :)

saknar dig!
IP: 90.227.154.205


-jag tränar typ varje dag eftersom att jag rider :)
-jag sminkar mig bara om jag ska nånstans. typ till ånn kompis eller på stan inte när jag är hemma:)
saknar dig också!
13 Juli, 14:08
sofia om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
du gjorde som jag sa plutt ;) 
hm.. va är de bästa med hästar?
hur ska din kille va?
favorit färg? och mat?
tycker du om mig? :]
IP: 78.73.59.207

yes i did;)
- man har alltid kul. eller för det mesta och bara kännslan är härlig.
- kille. ojoj svårt men typ längre än mig iafa, mörkthår, snäll, omtänksam o nä jag vet inte haha
- favortifärg.. typ vit. favorit mat måste ju va pizza :]
- ofc I do baby:]
13 Juli, 12:40
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
- är du kär i nån ? :)
IP: 83.8.242.246

kär å kär... nä de är jag inte
13 Juli, 12:12
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
- hur mycket väger du ? ;)
IP: 83.8.242.246

haha, ingen jävla aning längre, har blivit fet isommar;)
13 Juli, 12:12
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
- hur lång är du ?
IP: 83.8.242.246

160
13 Juli, 12:12
Anonym om jag visste inte vad jag gjorde men jag visste vad jag ville ha, och jag ville ha dig.:
- om nån säger hej till dig på stan, svarar du då ? :)
IP: 83.8.242.246

klart, man kan ju inte vara otrevlig. eller de beror på om jag hatar den personen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0